תוכנת אחזקה למפעל יצרני

מאת זורג טק
בתאריך 13 אוגוסט, 2015

תוכנת אחזקה טובה משפרת תהליכים וחוסכת זמן וכסף למפעל. רוב תוכנות אחזקה לא כאלה; הסיבה - פערי תיווך בין העובדים בשטח (עובדי ומנהלי אחזקה) ובמשרד (מתכנתים). עשינו משהו אחר, התוצאה לשיפוטכם.

תוכנת אחזקה למפעל יצרני

   קיום תוכנית מובנת לתחזוקת הציוד משפרת משמעותית ביצועים, מקטינה כמות וחומרה של תקלות שבר ומקטינה עלויות.  למרות שתוכנית כזאת מוגדרת בדרך כלל על ידי יצרן הציוד, קיום שלה במפעל נתקל לעיטים בקשיים - עודף משימות, חוסר סדר ואחידות של המסמכים, תקשורת פנימית ודחיית "חשוב" לטובת "דחוף" יוצרים מציאות אחרת.    מודול ניהול אחזקה משפר את סיכויי המפעל ליישם תוכנית אחזקה פרו-אקטיבית, ברורה ומבוססת על נתונים.

  תוכנות רבות נכתבו כדי לייצר זרימת מידע תפעולי חלק וברור במפעל יצרני, אבל רובן מבוססות על עקרונות ERP, שמשרתת רוב צרכי החברה, חוץ מאלה הקשורים ליצור.  הסיבה  - חוסר יכולת של אנשי שטח לתאר את צרכיהם בצורה הברורה לתכנת מחד (אפיון המערכת), וחוסר יכולת המתכנתים להבין תהליכי ייצור, בפרט אחזקה.  הפתרון הפשוט ביותר -  לתת למקצוענים בתחום היצור לבנות כלי תוכנה שהם צריכים, ולשפר מעטפת תוכנה על ידי מתכנתים מקצועיים.

תוכנת ניהול אחזקה של ZorgTech מציגה מפת הציוד ויזואלית ואינטראקטיבית, תזכורות לגבי ביצוע תחזוקה מונעת, מאפשרת לבנות תוכניות עבודה, רשימות חלקי חילוף לציוד.

לצד עדכונים בקליק של סטאטוס נוכחי, מודול ניהול אחזקה מציע דו"חות אנליטיים מבוססי אקסל, ניהול גרסאות מסמכים ואופציות נוספות רבות.

 פונקציות עיקריות:

הצגת סטאטוס ציוד במפעל, מסונכרן בזמן אמת, ויזואלי וברור

ממשק עדכון פרטים נוח ומהיר, ניהול הרשאות לפי סיסמה אישית

ניהול רשימות ותזכורות לתחזוקה מונעת, שינוי סטאטוס אוטומטי במקרה של חריגה

איסוף וניתוח נתונים מצטברים אודות הציוד (עדכוני סטאטוס, דו"חות, תמונות וכד')

הפקת תוכניות עבודה

ניתוח סטטיסטי להצגת נתוני MTBF, MTTR, עלות תחזוקה וכו'

תוכנת אחזקה למפעל יצרני
מאמרים נוספים...